Darmowa dostawa już od 99,00 zł

Reklamacja:


Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo tego zakupiony produkt posiadał wady fizyczne lub uległ uszkodzeniu nie z Twojej winy, możesz go reklamować w czasie 2 lat od dnia wydania rzeczy.

Zachowaj Towary będące przedmiotem Twojego zgłoszenia reklamacyjnego do czasu otrzymania decyzji w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego.

Sprawdź dokładnie odbieraną paczkę. Jeżeli widoczne jest jakiekolwiek uszkodzenie, rekomendujemy skorzystanie z uprawnienia do żądania wypisania, przez kuriera, protokołu szkody. W miarę możliwości rekomendujemy załączenie zdjęcia całej górnej części kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie oraz zachowanie wszystkich oryginalnych opakowań zabezpieczających otrzymaną przesyłkę do czasu otrzymania od nas decyzji w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego – to przyspieszy rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego.

Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić, gdy w zakupionym towarze stwierdzisz wadę, na przykład gdy otrzymałeś:

uszkodzony produkt (potłuczony, wyszczerbiony, pęknięty, pobrudzony itp.),
produkt niekompletny (brak części),
inny produkt niż zamawiany,
niekompletne zamówienie (brak produktu),
zamówienie innego klienta.

W chwili obecnej zgłoszenie reklamacji można dokonać w następujący sposób:

Poprzez wysyłkę produktu drogą pocztową:

Produkt zapakuj bezpiecznie, tak aby nie ucierpiał w transporcie (możesz  użyć do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę)
Wyślij paczkę z FV lub nr. zamówienia na adres:

Kosek & Kosek
ul.Jurajska 42, 32-082 Bolechowice

Paczkę z reklamowanym produktem prześlij na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Koszty przesyłki zostaną Ci zwrócone na podstawie przedstawionego (przesłanego) potwierdzenia nadania paczki, na którym widoczna jest wysokość poniesionych, za tę usługę, kosztów.

Spory

Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z funkcjonowaniem Sklepu Online, a zwłaszcza realizacją praw i obowiązków Klientów oraz Sprzedawcy, jest prawo polskie. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego prawa polskiego. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem nie będącym Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym dla siedziby Sprzedawcy.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy właściwym Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej  z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do właściwego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów; organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów; Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także pod następującym adresem internetowym: www.uokik.gov.pl.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii Europejskiej zawierający internetowe umowy sprzedaży podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL. Pod ww. linkiem Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą̨ platformy ODR stanowiącej wielojęzyczną̨, interaktywną stronę̨ internetową dla obsługi konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość́ umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
 

Zwrot Prokuktu:


Prawo odstąpienia od umowy.
Każdemu klientowi będącemu konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży  przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny , w ciągu 14 dni, od dnia , w którym konsument lub w którym osoba trzecia/ nie będąca przewoźnikiem/  i wskazana przez konsumenta , weszła w posiadanie Towaru. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy , należy poinformować nas  o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. Formularz oświadczenia: Adresat: Kosek & Kosek, ul.Jurajska 42, 32-082 Bolechowice
Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*)odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów:
Data zamówienia(*) /odbioru(*):
Imię i nazwisko/Nazwa Konsumenta (-ów):
Adres Konsumenta (-ów)
Numer konta bankowego Konsumenta , na który ma zostac dokonany zwrot kwoty :
Data i podpis Konsumenta (-ów)/jeżeli formularz jest w wersji papierowej/:
*niepotrzebne skreślic
Konsument może skorzystac z powyższego formularza , jednak nie musi.
Do zachowania terminu odstąpienia od umowy , wystarczy wysłanie oświadczenia / np.: pismo wysłane pocztą na adres: Kosek & Kosek, ul.Jurajska 42, 32-082 Bolechowice , lub oświadczenie wysłane pocztą elektroniczną na adres e-mail kontakt@rbeo.pl /przed upływem  terminu. Oddany towar proszę przysłać na swój koszt na adres: Kosek & Kosek, ul.Jurajska 42, 32-082 Bolechowice, my jako sprzedający jesteśmy zobowiązani zwrócić Klientowi  otrzymane od niego płatności (jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nasz sklep, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów ) , nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy.Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru. Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba ,że Konsument  zgodził się na inny sposób zwrotu , jednak w żadnym przypadku nie poniesie on dodatkowych opłat związanych  ze zwrotem.
Klient zobowiązany jest odesłac lub przekazac Sprzedawcy Towar niezwłocznie, jednak nie później niż przed upływem 14 dni  od dnia, w którym Sklep został poinformowany o odstapieniu od Umowy sprzedaży. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż to bezwzględnie konieczne do stwierdzenia cech, charakteru i funkcjonowania rzeczy.